Sekretarka/Sekretarz/Asystentka/Asystent w Biurze Rzecznika Finansowego
Rzecznik Finansowy w Warszawie poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Sekretarki/Sekretarza/Asystentka/Asystent w Biurze Rzecznika Finansowego
Adres Biura:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A
00-695 Warszawa
Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata
Zakres wykonywanych zadań:
- bieżąca obsługa sekretariatu Rzecznika Finansowego, Zastępców Rzecznika oraz Dyrektor Generalnej,
- tworzenie i redagowanie pism w zakresie zleconym przez Kierownictwo Jednostki,
- przygotowanie i przeprowadzenie wysyłki korespondencji oraz publikacji Rzecznika Finansowego,
- organizacja podroży służbowych Rzecznika Finansowego, Zastępców Rzecznika, Dyrektor Generalnej,
- prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań,
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych,
- organizacja i obsługa spotkań Rzecznika, Zastępców Rzecznika oraz Dyrektor Generalnej,
- rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących.
Od kandydatów oczekujemy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne bądź ukończone studia na kierunku politologia lub stosunki międzynarodowe)
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji;
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
- doskonała organizacja pracy i samodzielność;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań;
- umiejętność obsługi komputera i znajomość programów Microsoft Office.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość programu EZD;
- znajomość języków obcych na poziomie B2 (j. angielski)
Oferujemy:
Jasne zasady i stabilność zatrudnienia:
- umowę o pracę,
- praca dwuzmianowa w przedziale 08.00-20.00 (wg potrzeb).
Benefity płacowe:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13-stka);
- system nagród kwartalnych i rocznych;
- stażowy za wieloletnią pracę – po 5 latach udokumentowanego zatrudnienia (w tym wcześniejszego poza Biurem Rzecznika Finansowego);
- PPK;
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Benefity pozapłacowe:
- abonament medyczny LUX MED;
- grupowe ubezpieczenie pracownicze;
- karta Multisport;
- karta lunchowa;
- szkolenia pracownicze – merytoryczne i rozwojowe.
I ponadto:
- indywidualny onboarding (szkolenia wstępne i wprowadzenie przez doświadczonego pracownika);
- ciekawy zakres tematyczny spraw, uczestnictwo w wydarzeniach związanych z rynkiem finansowym;
- realny wpływ na kształtowanie polskiego rynku finansowego pod względem legislacyjnym;
- przyjazną atmosferę pracy i możliwości rozwoju zawodowego;
- pracę w prestiżowej instytucji ochrony praw konsumenta usług finansowych w Polsce i tym samym wpływ na polski system prawny i rynek usług finansowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane umiejętności (zaświadczenia ukończenia kursów, certyfikaty językowe itp.).
Termin składania dokumentów:
5 maja 2024 r.
Sposób składania aplikacji:
w formie elektronicznej na adres: nabory@rf.gov.pl
lub przesłać na adres:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47a
00-695 Warszawa
W tytule maila lub na kopercie prosimy zamieścić „RF-BP-Sekretarka”
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ RZECZNIKA FINANSOWEGO W CELU REALIZACJI PROCESU REKRUTACYJNEGO
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy pozyskanych w wyniku odpowiedzi na ogłoszenie: Sekretarka/Sekretarz/Asystentka/Asystent w Biurze Rzecznika Finansowego jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa (dalej jako „Administrator”).
Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest rekrutacja na stanowisko Sekretarki/Sekretarza/Asystentki/Asystenta w Biurze Rzecznika Finansowego.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane Osobowe będą przetwarzane w oparciu przesłanki wskazane w art. 6 ust. 1 lit a i lit. c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”), w ramach procesu rekrutacyjnego, tj. art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz zgoda na przetwarzanie danych.
Dane osobowe niezbędne do procesu rekrutacji to: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane te są przetwarzane w oparciu o ww. przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Podanie dodatkowych danych jest całkowicie dobrowolne. Jeśli w CV lub liście motywacyjnym będą znajdować się dodatkowe dane, to poprzez przesłanie CV udzielona zostanie zgoda na ich przetwarzanie dla tych samych celów i przez te same podmioty, co w przypadku danych wskazanych z art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy. Jeśli nie chcesz, aby te dane były przetwarzane, prosimy nie zamieszczaj ich w swoim CV lub liście motywacyjnym.
Odbiorcy danych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty takie jak firmy świadczące usługi IT i ich upoważnieni pracownicy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług.
Okres przechowywania danych
Dane Osobowe kandydatów nie wybranych w procesie rekrutacyjnym oraz dane osób, które nie podały wymaganych w niniejszym ogłoszeniu informacji zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne wykorzystanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania,
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres siedziby lub adres email biuro@rf.gov.pl lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Kontakt do IOD: ochronadanych@rf.gov.pl.
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).