Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Legislacji
Rzecznik Finansowy poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Głównego Specjalisty w Departamencie Analiz i Legislacji
Adres Biura Rzecznika Finansowego (dalej: „Biuro”):
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A
00-695 Warszawa
Zakres wykonywanych zadań:
- koordynacja działań Rzecznika Finansowego związanych z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882 z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie wymogów dostępności produktów i usług, w tym współpracy z organami administracjami, organizacjami pozarządowymi, środowiskiem naukowym i biznesem;
- dokonywanie czynności analitycznych w zakresie wymogów związanych z dostępnością administracji publicznych oraz usług finansowych;
- koordynacja i udział w przygotowaniu publikacji;
- redagowanie pism i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji w zakresie zleconym przez przełożonego;
- koordynacja konferencji naukowych, spotkań w formule okrągłego stołu oraz spotkań z partnerami;
- monitoring legislacyjny i medialny w zakresie tematyki dostępności produktów i usług.
Od kandydatów oczekujemy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w zakresie wykonywania analiz i sporządzania raportów lub innych publikacji;
- umiejętność obsługi komputera, systemu Windows i pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams);
- znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej (Dz.U. 2023.1809 t.j.);
- Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882 z dnia 17 kwietnia 2019 r. w sprawie wymogów dostępności produktów i usług;
- Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2022.2240 t.j.);
- doświadczenie w zakresie koordynacji projektów i zarządzania projektami;
- znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (co najmniej poziom B2).
Dodatkowym atutem będzie:
- planowanie i organizowanie pracy, dbałość o szczegóły i porządek;
- doświadczenie w zakresie ochrony praw osób niepełnosprawnych w oparciu o przepisy krajowe lub wspólnotowe lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi wspierającymi osoby niepełnosprawne;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań;
- sumienność, samodzielność, kreatywność, odporność na stres.
Oferujemy:
Jasne zasady i stabilność zatrudnienia:
- umowę o pracę;
Benefity płacowe:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13-stka);
- system nagród kwartalnych i rocznych;
- dodatek stażowy za wieloletnią pracę – po 5 latach udokumentowanego zatrudnienia (w tym wcześniejszego poza Biurem Rzecznika Finansowego);
- PPK;
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Benefity pozapłacowe:
- pakiet medyczny;
- grupowe ubezpieczenie pracownicze;
- karta Multisport;
- karta lunchowa;
- szkolenia pracownicze – merytoryczne i rozwojowe.
I ponadto:
- indywidualny onboarding (szkolenia wstępne i wprowadzenie przez doświadczonego pracownika);
- przyjazną atmosferę pracy i możliwości rozwoju zawodowego;
- pracę w prestiżowej instytucji ochrony praw konsumenta usług finansowych w Polsce i tym samym wpływ na polski system prawny i rynek usług finansowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia oraz posiadane umiejętności.
Termin składania dokumentów:
24 maja 2024 r.
Sposób składania aplikacji:
Aplikacje prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: nabory@rf.gov.pl
lub pocztą na adres:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A
00 - 695 Warszawa
W tytule e-maila lub na kopercie prosimy zamieścić „RF-Główny Specjalista DAL”
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ RZECZNIKA FINANSOWEGO W CELU REALIZACJI PROCESU REKRUTACYJNEGO
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy pozyskanych w wyniku odpowiedzi na ogłoszenie: Główny Specjalista w Departamencie Analiz i Legislacji jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa (dalej jako „Administrator”).
Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest rekrutacja na stanowisko Głównego Specjalisty w Departamencie Analiz i Legislacji.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane Osobowe będą przetwarzane w oparciu przesłanki wskazane w art. 6 ust. 1 lit a i lit. c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”), w ramach procesu rekrutacyjnego, tj. art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz zgoda na przetwarzanie danych.
Dane osobowe niezbędne do procesu rekrutacji to: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane te są przetwarzane w oparciu o ww. przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Podanie dodatkowych danych jest całkowicie dobrowolne. Jeśli w CV lub liście motywacyjnym będą znajdować się dodatkowe dane, to poprzez przesłanie CV udzielona zostanie zgoda na ich przetwarzanie dla tych samych celów i przez te same podmioty, co w przypadku danych wskazanych z art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy. Jeśli nie chcesz, aby te dane były przetwarzane, prosimy nie zamieszczaj ich w swoim CV lub liście motywacyjnym.
Odbiorcy danych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty takie jak firmy świadczące usługi IT i ich upoważnieni pracownicy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług.
Okres przechowywania danych
Dane Osobowe kandydatów nie wybranych w procesie rekrutacyjnym oraz dane osób, które nie podały wymaganych w niniejszym ogłoszeniu informacji zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne wykorzystanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania,
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres siedziby lub adres email biuro@rf.gov.pl lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Kontakt do IOD: ochronadanych@rf.gov.pl.
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).