Radca Rzecznika Finansowego w Departamencie Edukacji i Komunikacji
Rzecznik Finansowy w Warszawie poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Radcy Rzecznika Finansowego w Departamencie Edukacji i Komunikacji
Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Adres Biura:
Biuro Rzecznika Finansowego
ul. Nowogrodzka 47A
00-695 Warszawa
Zakres wykonywanych zadań:
- opracowanie Strategii komunikacji Biura RF oraz koordynacja jej realizacji;
- przygotowanie harmonogramu działań informacyjnych Biura RF i nadzór nad jego realizacją;
- utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów;
- organizację i obsługę wydarzeń informacyjno-edukacyjnych z udziałem kierownictwa biura i jego ekspertów;
- współpracę z departamentami merytorycznymi w celu bieżącej realizacji zadań informacyjno-edukacyjnych;
- bieżącą aktualizację i rozwój strony internetowej Biura RF;
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych;
- tworzenie materiałów graficznych i audiowizualnych (infografiki, filmy, fotografie) na potrzeby działań informacyjno-edukacyjnych;
- zapewnienie przygotowywania materiałów informacyjno-edukacyjnych zgodnie z zasadami prostego języka;
- współpracę z interesariuszami z administracji publicznej, organizacji pozarządowych oraz szeroko pojętego rynku finansowego w zakresie inicjatyw informacyjno-edukacyjnych zbieżnych ze strategią działania Biura RF w tym obszarze;
- działania prowadzone w ramach Akademii Rzecznika Finansowego;
- współpracę z Doradczym Komitetem Naukowym działającym przy Rzeczniku Finansowym;
- współpracę z właściwymi biurami merytorycznymi odpowiadającymi za przygotowanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej.
Od kandydatów oczekujemy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze szeroko pojętych działań komunikacyjnych, w szczególności w zakresie kontaktów z mediami;
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem nie mniejszym niż 10 osób;
- doświadczenie w zakresie prowadzenia wydarzeń (np. konferencje, spotkania, warsztaty) oraz wystąpień publicznych i medialnych (radio, telewizja);
- umiejętność obsługi komputera, systemu Windows i pakietu MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams);
Atutem będzie:
- doświadczenie w pracy administracji publicznej,
- znajomość systemu EZD,
- znajomość zagadnień związanych z ochroną interesów klientów podmiotów rynku finansowego,
- sumienność, samodzielność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, odporność na stres, komunikatywność.
Oferujemy:
Jasne zasady i stabilność zatrudnienia:
- umowę o pracę.
Benefity płacowe:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (13-stka);
- system nagród kwartalnych i rocznych;
- dodatek stażowy za wieloletnią pracę – po 5 latach udokumentowanego zatrudnienia (w tym wcześniejszego poza Biurem Rzecznika Finansowego);
- PPK;
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
Benefity pozapłacowe:
- abonament medyczny
- grupowe ubezpieczenie pracownicze;
- karta Multisport;
- karta lunchowa;
- szkolenia pracownicze – merytoryczne i rozwojowe.
I ponadto:
- indywidualny onboarding (szkolenia wstępne i wprowadzenie przez doświadczonego pracownika);
- ciekawy zakres tematyczny spraw, uczestnictwo w konferencjach i wydarzeniach związanych z rynkiem finansowym;
- przyjazną atmosferę pracy i możliwości rozwoju zawodowego;
- pracę w prestiżowej instytucji ochrony praw konsumenta usług finansowych w Polsce i tym samym wpływ na polski system prawny i rynek usług finansowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) i list motywacyjny;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane umiejętności.
Uwaga: Złożone przez kandydata dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone podpisem kandydata. W przypadku przesłania aplikacji drogą mailową dopuszczalne jest przesłanie podpisanych skanów.
Termin składania dokumentów
04.05.2025 r.
Sposób składania aplikacji:
Aplikacje prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: nabory@rf.gov.pl
W tytule maila prosimy zamieścić „RF-DEK-Radca RF”
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ RZECZNIKA FINANSOWEGO W CELU REALIZACJI PROCESU REKRUTACYJNEGO
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy pozyskanych w wyniku odpowiedzi na ogłoszenie: Radca Rzecznika Finansowego w Departamencie Edukacji i Komunikacji jest Rzecznik Finansowy, ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa (dalej jako „Administrator”).
Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest rekrutacja na stanowisko Radcy Rzecznika Finansowego w Departamencie Edukacji i Komunikacji.
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane Osobowe będą przetwarzane w oparciu przesłanki wskazane w art. 6 ust. 1 lit a i lit. c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”), w ramach procesu rekrutacyjnego, tj. art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz zgoda na przetwarzanie danych.
Dane osobowe niezbędne do procesu rekrutacji to: imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, dane te są przetwarzane w oparciu o ww. przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Podanie dodatkowych danych jest całkowicie dobrowolne. Jeśli w CV lub liście motywacyjnym będą znajdować się dodatkowe dane, to poprzez przesłanie CV udzielona zostanie zgoda na ich przetwarzanie dla tych samych celów i przez te same podmioty, co w przypadku danych wskazanych z art. 22 1 § 1 i 4 Kodeksu pracy. Jeśli nie chcesz, aby te dane były przetwarzane, prosimy nie zamieszczaj ich w swoim CV lub liście motywacyjnym.
Odbiorcy danych
Dostęp do Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora,
- usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty takie jak firmy świadczące usługi IT i ich upoważnieni pracownicy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania tych usług.
Okres przechowywania danych
Dane Osobowe kandydatów nie wybranych w procesie rekrutacyjnym oraz dane osób, które nie podały wymaganych w niniejszym ogłoszeniu informacji zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich wtórne wykorzystanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw
a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania,
b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art. 17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”),
c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO,
d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres siedziby lub adres email biuro@rf.gov.pl lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Kontakt do IOD: ochronadanych@rf.gov.pl
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).