Usługa kompleksowego i codziennego sprzątania pomieszczeń
Warszawa, dnia 07.10.2020 r.
Biuro Rzecznika Finansowego
al. Jerozolimskie 87
02-001 Warszawa
Zapytanie ofertowe
UWAGA, ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 19.10.2020r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości zamówienia nieprzekraczającego wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579). Zgodnie z art. 4 pkt. 8 postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
I. ZAMAWIAJĄCY
Rzecznik Finansowy
al. Jerozolimskie 87
02-001 Warszawa
NIP: 5251566173
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem umowy jest wykonanie usługi kompleksowego i codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych i korytarzy na II, III i IV piętrze w budynku przy Alejach Jerozolimskich 87 oraz pomieszczeń
w budynku przy ul. Nowogrodzkiej 68, będących w dyspozycji Rzecznika Finansowego.
Łączna powierzchnia, na której wykonywane będą przedmiotowe usługi stanowi 1 777 m2.
Powierzchnia objęta usługą sprzątania składa się z następujących pomieszczeń:
aleje Jerozolimskie – 1 602 m2 – realizacja usługi od 02.11.2020 do 22.11.2021, tj do 266 dni roboczych:
- 6 sanitariatów o powierzchni łącznej 56 m2,
- 3 korytarze (wykładzina dywanowa) o powierzchni łącznej 320 m2,
- 3 pomieszczenia socjalne (glazura, terakota) o powierzchni łącznej 45 m2,
- pomieszczenia biurowe (wykładzina dywanowa) o powierzchni łącznej 1 181 m2
ul. Nowogrodzka – 175 m2 realizacja usługi od 02.11.2020 do 15.06.2021, tj do 158 dni roboczych:
- pomieszczenie socjalne pow. 5 m2
- pomieszczenia biurowe pow. 170 m2
Wycena powinna obejmować wykonanie usługi własnym sprzętem i za pomocą własnych środków czyszczących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W zakresie usługi sprzątania mieszczą się następujące czynności:
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy,
- wycieranie kurzu, odkurzanie mebli tapicerowanych i wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie,
- mycie i dezynfekowanie przedmiotów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, tj. mebli, lamp biurowych, wyłączników, koszy na śmieci, parapetów okiennych, drzwi, itp. środkami myjąco – konserwującymi,
- utrzymanie czystości w toaletach – mycie i czyszczenie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych, luster, umywalek drzwi, pojemników na mydło i papier, itp.
- sprzątanie sanitariatów dwa razy dziennie – raz w południe i raz w godzinach uzgodnionych na realizację sprzątania w całym biurze - do godziny 7:00 lub po godzinie 17:00,
- dezynfekcja klamek, poręczy i innych powierzchni mogących mieć wpływ na przenoszenie alergenów oraz wirusów – co najmniej raz dziennie,
- opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków foliowych, wynoszenie nieczystości do miejsc wyznaczonych oraz dbanie o czystość w tych miejscach,
- opróżnianie niszczarek,
- czyszczenie wycieraczek wewnątrz budynku,
- uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, tj. papier toaletowy (do pojemników), mydło w płynie, kostki zapachowe WC,
- pranie wykładzin wg potrzeb, nie rzadziej niż raz w roku,
- mycie okien wg potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku – okna balkonowe, zwykłe jedno i dwuskrzydłowe
Zamawiający wymaga przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z gabarytami okien.
Usługi sprzątania mają być wykonywane we wszystkie dni robocze (5 dni w tygodniu), w godzinach pracy Zamawiającego, tj 7:00 -17:00. Niedozwolona jest realizacja usług w godzinach nocnych.
Sprzątanie niektórych pomieszczeń odbywać się będzie tylko w obecności pracowników Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin świadczenia Usług w przypadku zmiany organizacji czasu pracy Zamawiającego, jak również możliwość zmniejszenia powierzchni biurowej podlegającej usłudze sprzątania spowodowanej ograniczeniami wprowadzonymi w związku z możliwością pracy zdalnej pracowników - informując o tym Wykonawcę na dwa dni wcześniej.
W przypadku zwiększenia powierzchni podlegającej sprzątaniu (np. powrót pracowników z pracy zdalnej), Zamawiający powiadomi Wykonawcę dzień wcześniej.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia:
al. Jerozolimskie - 02.11.2020 do 22.11.2021, tj do 266 dni roboczych
ul. Nowogrodzka - 02.11.2020 do 15.06.2021, tj do 158 dni roboczych
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik poniżej)
Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające doświadczenie w zakresie usług sprzątania.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Oferta powinna być przesłana na adres anna.wasowska@rf.gov.pl, do dnia 14.10.2020r.
2. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. DODATKOWE INFORMACJE
Wszelkie informacje można uzyskać pod adresem e-mail: anna.wasowska@rf.gov.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.