Rzecznik Finansowy

Szacowanie wartości zamówienia w zakresie obsługi Biura RF w obszarze prawa pracy

Warszawa, 05.01.2023 r.

 

W związku z koniecznością oszacowania wartości zamówienia prosimy o wstępny szacunek kosztów dotyczący świadczenia usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Rzecznik Finansowy z siedzibą w Warszawie

ul. Nowogrodzka 47a, 00-695 Warszawa;

NIP 525-15-66-173

Szacowanie wartości jest prowadzone zgodnie z art. 36 i nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego, regulowanego ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Opracowanie do 17 kontraktów menedżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) skupionych na kluczowych obszarach działalności Rzecznika Finansowego i obejmujących m.in.:
    1. sprawniejsze działanie Wydziałów,
    2. terminowość realizacji postawionych zadań, przy uwzględnieniu obiektywnych warunków ich wykonywania,
    3. aktywność lub inicjatywa w ramach działań obejmujących działalność społeczną,
    4. realizację zadań o charakterze niefinansowym ustalonych przez RF np. opracowywanie i przedstawianie RF opcji strategicznych dot. funkcjonowania Biura,

 

  • w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy.

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przeprowadzenia analizy potrzeb i wymagań w celu opracowania kluczowych wskaźników efektywności, opracowania kluczowych wskaźników efektywności, doboru najbardziej odpowiedniej formy prawnej kontraktów menedżerskich oraz opracowania postanowień kontraktów menedżerskich.

Zamawiający przewiduje przeprowadzenie dodatkowych konsultacji z Wykonawcą po zawarciu umowy, w trakcie realizacji ww. usługi w celu doprecyzowania oczekiwań Zamawiającego, przekazania wytycznych i dokumentów niezbędnych Wykonawcy do prawidłowego wykonania usługi.

 

  1. Przygotowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego umożliwiających weryfikację KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej i narzędzi umożliwiających ich mierzenie,

 

  • w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy.

Procedury wewnętrzne Zamawiającego powinny określać sposób weryfikacji spełnienia / braku spełnienia ustalonych w kontraktach menedżerskich KPI oraz zawierać pełną dokumentację umożliwiającą ich monitorowanie.

Na potrzeby przygotowania narzędzi umożliwiających mierzenie KPI Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę takich programów jak: Microsoft Power BI, Tabelau, Google Data Studio, Klipfolio itp.

2a. Okresowa weryfikacja (nie rzadziej niż 1 raz w kwartale kalendarzowym) wykonania KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej, na podstawie procedur i narzędzi przygotowanych przez Wykonawcę w oparciu o pkt 2 powyżej,

  • w sposób ciągły przez 48 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przygotowywania prezentacji, raportów i podsumowań dotyczących wykonania kluczowych wskaźników efektywności przez kadrę menedżerską w poszczególnych kwartałach kalendarzowych, a także doradztwa i przygotowywania rozwiązań prawnych, związanych z brakiem wykonania lub nieprawidłowym wykonaniem kluczowych wskaźników efektywności przez poszczególnych członków kadry menedżerskiej.

 

  1. Przygotowanie do 20 rodzajów wzorów umów o prace zaktualizowanych do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z wykazem stanowisk, statutem i Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy,

 

  • w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy.

3a. Po opracowaniu przez Wykonawcę wzorów umów o pracę zgodnie z pkt 3 powyżej, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dalszego współdziałania w zakresie realizacji zadań, zaktualizowania procedur wewnętrznych Zamawiającego (Regulaminu pracy), przygotowywania aneksów, porozumień, pełnomocnictw i innych dokumentów dotyczących stosunku pracy, a także opiniowania rozwiązań dotyczących obszaru HR z perspektywy przepisów prawa pracy, w tym umów,

  • w wymiarze nie przekraczającym 60h/mies., w sposób ciągły przez 48 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

 

Zamawiający oczekuje udzielania porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego.

 

  1. Bieżąca obsługa postępowań sądowych z zakresu prawa pracy w wymiarze nie przekraczającym 15h/mies. z możliwością zwiększenia limitu godzinowego o kolejne 5h/mies. w przypadku konieczności wytoczenia powództwa przeciwko byłemu pracownikowi Biura Rzecznika Finansowego, bądź otrzymania pozwu od byłego pracownika Biura Rzecznika Finansowego,

 

  • w sposób ciągły przez 48 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie Zamawiającemu kompleksowego wsparcia w procesie obsługi postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, udzielanie porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego, bieżącą i stałą współpracę w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań spornych z zakresu prawa pracy.

 

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy weryfikacji otrzymywanych zgłoszeń pracowniczych, wsparcia w wyborze najbardziej odpowiedniej procedury i trybu postępowania w zakresie roszczeń ze stosunku pracy, przygotowywania pism procesowych, innych dokumentów lub oświadczeń w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, wsparcia lub zastępstwa Zamawiającego przed sądem, w rozmowach ugodowych, a także postępowaniach wyjaśniających z zakresu prawa pracy, weryfikacji przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych składanych dokumentów lub oświadczeń pod względem formalno – prawnym w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy,

 

Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do realizacji zamówienia.

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odpowiada za koordynację i nadzór nad wszelkimi działaniami podejmowanymi w związku z realizacją zamówienia przez zatrudnionych pracowników oraz osób współpracujących z Wykonawcą w celu zapewnienia należytego i terminowego wykonania zamówienia.

Wykonawca odpowiada za wypełnienie wszelkich zobowiązań formalno-prawnych i finansowych wobec swoich pracowników i osób współpracujących z nim, przy lub na rzecz realizacji niniejszego zamówienia oraz za współpracę z nimi, w tym za przekazanie otrzymanych od Zamawiającego informacji dotyczących przedmiotu zamówienia.

Do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca powinien wyznaczyć co najmniej 8 osobowy zespół posiadający odpowiednie doświadczenie w doradztwie z zakresu prawa pracy oraz niezbędne uprawnienia.

 

  1. ZAPYTANIA O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Dodatkowych informacji udziela:

Pani Małgorzata Reszka pod adresem email:

przetargi@rf.gov.pl

oraz Pani Katarzyna Łukomska pod adresem email:

k.lukomska@rf.gov.pl

 

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT SZACUNKOWYCH

Oferty szacunkowe proszę składać do dnia 12.01.2023 r. na adres mailowy:

przetargi@rf.gov.pl

 

 

Metadane

Data publikacji : 05.01.2023
Podmiot udostępniający informację:
Rzecznik Finansowy
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Jacek Czarnocki WAF

Opcje strony

do góry